Marjin - Kadın  Ayakkabı Çanta - Ayakkabı - Çanta - Spor - Sandalet - Terlik - Bot - Çizme

İade Bilgileri

İade şartları nelerdir?
  • Ürünler kullanılmamış ve orjinal kutularına zarar gelmemiş olmalıdır.
  • İade işleminin başlatılması için (0216) 390 44 88 no lu telefonumuzdan ya da 0541 653 41 11 nolu müşteri hizmetleri Whatsapp  hattımıza ürünü iade etme sebebi belirterek kargo teslim fişi yada kargo takip numarası belirtilerek yazılmalıdır veya destek@marjin.com.tr adresine mail göndererek bilgi vermeniz yeterlidir.
  • Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra 7 iş günü içinde iade işleminiz yapılır.
  • Tüm ürünlerimizi 15 iş gün içerisinde iade edebilirsiniz.
  • İade kargolarınız Yurtiçi Kargo ile 273460457 gönderi kodu ile gönderilmelidir.
  • Yurtiçi Kargo ile gönderilmeyen iade kargo ücretleri tarafınıza aittir.
  • Faturanın alt kısmına iade sebebi belirtilmelidir.
  • Bu şartlara uymayan iadeler kabul edilmemektedir.
  • E- Arşiv Faturasının en alt kısmına iade sebebi ve EFT, Havale ve Kapıda Nakit veya Kapıda Kredi Kartı ödeme seçenekleri ile alışveriş yapan müşterilerimizin  İBAN (hesap numarası) ve iban sahibinin İsim Soyisim bilgisini eksiksiz girmeleri gerekmektedir.
  • İpara seçeneği ile alışveriş yapan müşterilerimizin iadeleri sistem üzerinden otomatik olarak yapılmaktadır.

Ürünlerimi iade ederken kargo ücreti kim aittir?
  • Yurtİçi Kargo ile gönderilen ürün iadelerinin kargo ücreti MARJİN'e aittir.
  • Yurtİçi Kargo ile gönderilmeyen iadelerinizin kargo ücretleri müşterilerimize aittir. 
  • Ürünlerimi hangi kargo şirketi ile göndermem gerekiyor?
  • İade ürünleri Yurtİçi Kargo ile 273460457 gönderi kodu ile göndermeniz gerekmektedir.
  • Farklı bir kargo firması ile gönderiler iadelerde kargo ücretleri müşterilerimize aittir.

Ürünlerimin para iadesi ne zaman yapılır?
  • Göndermiş olduğunuz iade ürünleriniz bize ulaştıktan sonra ,öncelikle "Kalite Kontrol Departmanı" tarafından kontrol edilir.
  • İade işlemi onaylanan siparişler 7 iş günü içinde ödeme şekline göre iadeleri gerçekleştirilir.
  • Siparişde Havale/EFT seçeneği kullanıldıysa iadeniz Banka Hesabınıza yapılmaktadır.İBAN numarası eksiksiz ve Belirtilmiş olan İsme ait olmalıdır.
  • Siparişinizde İPARA ödeme seçeneğini kullandıysanız iadeniz İPARA hesabınıza veya İpara üyesi olmadan siparişinizi tamamladıysanız kullanmış olduğunuz Kredi Kartınıza yapılmaktadır.
  • Kredi Kartı iadelerinizin ekstrelerinize yansıma süresi bankalara bağlı olarak değişiklik göstermektedir.
  • Taksitli alışverişleriniz yapmış olduğunuz taksit sayısı ve tutarı doğrultusunda iade edilmektedir.
  • Kredi Kartınıza yapılan iadelerin kartınıza yansımasında gecikme yaşanması halinde bankanızı arayarak detaylı bilgi alabilirsiniz.
 
  • Ürünlerimi hangi adrese göndermem gerekiyor?
  • İade ürünlerinizi "İçerenköy mah. Engin Sk. NO:10/1 Ataşehir / İSTANBUL adresine göndermeniz gerekmektedir.

Kapıda Ödeme ve Kargo Hizmet Bedeli iadesi yapılmakta mıdır?
  • Kapıda Ödeme Hizmet Bedeli ve  kargo bedeli kargo firması tarafından yapılan hizmet karşılığında alınan tutardır.
  • Bu hizmet için alınan ücret kargo firmasına verilmektedir.Kargo firmasına verilmesi gereken 9 TL iade edilmemektedir.
  • 150 TL  üstü alışverişlerde Kapıda Ödeme Seçeneği kullanıldıysa 5TL Hizmet Bedeli iade edilmemektedir.
  •  
  •  
Bizi instagram’da takip edin! @marjincomtr
Yukarı Çık
Hipotenüs Hipotenüs E-Ticaret Sistemleri İle Hazırlanmıştır.