Marjin - Bayan Ayakkabı Çanta - Ayakkabı - Çanta - Spor - Sandalet - Terlik - Bot - Çizme

İade Bilgileri

İade ve Değişim şartları nelerdir?
  • Ürünler kullanılmamış ve orjinal kutularına zarar gelmemiş olmalıdır.
  • İade işleminin başlatılması için (0216) 390 44 88 no lu telefonumuzdan ya da musterihizmetleri@marjin.com.tr adresinden tarafımıza bilgi vermeniz yeterlidir.
  • Tüm ürünlerimizi 7 iş günü içerisinde iade edebilirsiniz.
  • Tüm ürünlerimizi 15 gün içerisinde değiştirebilirsiniz.
  • İade kargolarınız Yurtiçi Kargo ile 273460457 gönderi kodu ile gönderilmelidir.
  • Yurtiçi Kargo ile gönderilmeyen iade ve değişimlerinizin kargo ücretleri tarafınıza aittir.
  • Faturaların tüm nüshalarının tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir.
  • Bu şartlara uymayan iadeler ve değişimler kabul edilmemektedir.
  • Faturanın en arka sayfasında yer alan iade ve değişim formu eksiksiz doldurulmalıdır.(pembe nüsha) 
  • İade formuna EFT, Havale ve Kapıda Nakit ödeme seçenekleri ile alışveriş yapan müşterilerimizin hesap numaralarını girmeleri gerekmektedir.

Ürünlerimi iade ederken kargo ücreti kim aittir?
  • Yurtİçi Kargo ile gönderilen ürün iadelerinin kargo ücreti MARJİN'e aittir.
  • Yurtİçi Kargo ile gönderilmeyen iadelerinizin kargo ücretleri müşterilerimize aittir. 
  • 75 TL altında alışveriş yapan müşterilerimizin ödedikleri kargo ücretleri iade edilmemektedir.

Ürünlerimi hangi kargo şirketi ile göndermem gerekiyor?
  • İade ürünleri Yurtİçi Kargo ile 273460457 gönderi kodu ile göndermeniz gerekmektedir.
  • Farklı bir kargo firması ile gönderiler iadelerde kargo ücretleri müşterilerimize aittir.

Ürünlerimin para iadesi ne zaman yapılır?
  • Göndermiş olduğunuz iade ürünleriniz öncelikle "Kalite Kontrol Departmanı" tarafından kontrol edilir.
  • İade işlemi onaylanan siparişler ödeme şekline göre iade işlemleri gerçekleştirilir.
  • Siparişte Kredi Kartı veya BKM Express kullanıldıysa iade işlemi Kredi Kartınıza yapılmaktadır.
  • Siparişde Havale/EFT seçeneği kullanıldıysa iadeniz Banka Hesabınıza yapılmaktadır.
  • Siparişinizde PayPal ödeme seçeneğini kullandıysanız iadeniz PayPal hesabınıza veya PayPal üyesi olmadan siparişinizi tamamladıysanız kullanmış olduğunuz Kredi Kartınıza yapılmaktadır.
  • İade işlemlerinde iadeleriniz onaylandıktan sonra hemen yapılmaktadır.
  • Kredi Kartı iadelerinizin ekstrelerinize yansıma süresi bankalara bağlı olarak değişiklik göstermektedir.
  • Kredi Kartınıza yapılan iadelerin kartınıza yansımasında gecikme yaşanması halinde bankanızı arayarak detaylı bilgi alabilirsiniz.

Ürünlerimi değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?
  • Memnun kalmadığınız ürünlerinizi kullanmamak şartıyla 15 gün içerisinde değiştirebilirsiniz.
  • Ürünlerin kullanılmamış ve orjinal kutularına zarar gelmemiş olmalıdır.
  • Değişim işleminin başlatılması için (0216) 390 44 88 no lu telefonumuzdan ya da musterihizmetleri@marjin.com.tr adresinden tarafımıza bilgi vermeniz yeterlidir.
  • Değişim işlemi sadece satın aldığınız ürünün renk veya numara değişimi olarak gerçekleştirilmektedir.
  • Satın aldığınız üründen farklı bir model ile değişim işlemi gerçekleştirilememektedir.
  • Değişimini istediğiniz renk veya numara stoklarımızda mevcut değilse iade işleminiz gerçekleştirilebilir.
  • Ürün değişim işlemleri ürün tarafımıza ulaştıktan sonra 24 saat içerisinde tarafımızdan yeni siparişiniz kargoya verilmektedir.
  • İade kargolarınız Yurtİçi kargo ile gönderilmelidir.
  • Yurtiçi kargo ile gönderilmeyen iadelerinizin kargo ücretleri tarafınıza aittir.
  • Faturaların tüm nüshalarının tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir.
  • Bu şarlara uymayan iadeler kabul edilmemektedir.

Ürünlerimi hangi adrese göndermem gerekiyor?
  • İade ürünlerinizi " Via Port AVM Yenişehir mahallesi Dede Paşa Caddesi No 19 / 265 Kurtköy / İstanbul" adresine göndermeniz gerekmektedir.

Ürünlerimi kaç defa değiştirebilirim?
  • Satın aldığınız ürününüzde renk ve numara değişimi 2 defa yapılmaktadır.
  • 2 defa yapılan değişimden sonra memnun kalmamanız halinde tarafınıza iade işlemi gerçekleştirebiliriz..

Kapıda Ödeme Hizmet Bedeli iadesi yapılmakta mıdır?
  • Kapıda Ödeme Hizmet Bedeli kargo firması tarafından yapılan hizmet karşılığında alınan tutardır.
  • Bu hizmet için alınan ücret kargo firmasına verilmektedir.
  • Kargo firmasına verilmesi gereken 6 TL iade edilmemektedir.
  • Mevcut siparişinizden Kapıda ödeme hizmet bedeli düşülerek iadesi gerçekleştirilmektedir

e - bülten

MARJİN kampanyalarından haberdar olmak için kayıt olun

Hipotenüs Hipotenüs E-Ticaret Sistemleri İle Hazırlanmıştır. Ürün Detay Banner Ürün Detay Banner Mobil