Marjin - Kadın  Ayakkabı Çanta - Ayakkabı - Çanta - Spor - Sandalet - Terlik - Bot - Çizme

Sipariş ve Teslimat, İade

Sipariş verirken nelere dikkat etmeliyim?
Öncelikle üye olurken dolduracağınız üye formunun eksiksiz ve güncel bilgiler içermesine dikkat etmeniz gerekmektedir. Siparişiniz sonrasında doğacak herhangi bir sorunda müşteri temsilcilerimiz, üyelik bilgilerinizdeki iletişim bilgilerinizden yararlanarak sizinle irtibata geçecektir. Siparişiniz, girmiş olduğunuz teslimat adresinize gönderilecektir. Kargo teslimatı sırasında herhangi bir sorun yaşanmaması için adresinizi tüm detaylarıyla yazmanız gerekmektedir.

 

Nasıl sipariş verebilirim?
Sitemiz üzerinden sipariş verebilmeniz için öncelikle sitemize üye olmanız gerekmektedir. Üyeliğinizi oluşturduktan sonra satın almak istediğiniz ürünün sayfasına giderek beğenmiş olduğunuz renk, beden tercihinizi yapıp “Sepete Ekle” butonuna basarak, ürünü sepetinize ekleyebilirsiniz. Daha sonrasında sayfamızın sağ üst tarafında bulunan “Sepetim” e tıklayarak, sistemin size soracağı kargo ve teslimat bilgilerinden sonra ödeme bilgilerinizi yazıp siparişinizi verebilirsiniz.


Siparişim hangi kargo şirketi ile gönderilecek?
Sitemiz üzerinden vereceğiniz siparişlerinizin gönderileceği kargo şirketleri sipariş aşamalarında karşınıza çıkacak olup, seçim yapmanız gerekmektedir.


Kargo ücreti ne kadar?
Sitemiz üzerinden yapacağınız alışverişe istinaden sistem tarafından hesaplanacak kargo ücreti, sipariş aşamalarında kargo seçimi sırasında belirtilecektir.


Siparişimi verdim, bundan sonra ne olacak?
Siparişiniz sorunsuz bir şekilde sistemimize ulaştıktan sonra, sitemize üyelik oluştururken kullandığınız email adresinize tarafımızdan siparişinizin detayını belirten bir mail gönderilecektir. Müşteri temsilcilerimiz siparişinizi en kısa sürede sorunsuz bir şekilde size ulaştırmak üzere ürünlerinizi hazırlayacak ve kargoya verecektir. Siparişiniz elimize ulaştıktan sonra en geç 4 iş günü içerisinde kargoya verilecektir. Ürününüz kargo firmasına teslim edildiğinde tarafımızdan size tekrar bir mail yollanacak ve kargo hakkında bilgilendirilmeniz sağlanacaktır. Ödemelerinizi Visa, Visa Electron ve Mastercard kredi kartları, Banka Havalesi veya Kapıdan Ödeme seçeneklerinden birisi ile yapabilirsiniz.


Siparişimin durumumu nasıl takip edebilirim?
Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz tüm siparişleri üyelik girişi yaptıktan sonra, hesabım sayfanızda bulunan siparişlerim bölümünden takip edebilirsiniz.


Siparişim kargoya verilmiş. Durumunu nasıl kontrol edebilirim?
Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz siparişinizin takibini üyelik girişi yaptıktan sonra, hesabım sayfanızda siparişleriniz listelenmektedir. Kargoya verilen siparişinizin yanındaki kargo linkine tıklayarak, siparişinizin kargodaki durumunu takip edebilirsiniz.


Ürünü teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?
Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri, teslim aldığınız kargo yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tuttururarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız.


Şifremi Unuttum?
Giriş sayfasındaki “Şifremi unuttum” linkine tıklayın ve siteye kaydınızı yaparken kullanmış olduğunuz e-mail adresinizi girin, çok kısa bir sürede size, siteye giriş yaparken, bize bildirmiş olduğunuz şifrenizi içeren bir e-mail gönderilecektir.


İade ve Değişim şartları nelerdir?

Ürünler kullanılmamış ve orjinal kutularına zarar gelmemiş olmalıdır.
İade işleminin başlatılması için (0216) 390 44 88 no lu telefonumuzdan ya da musterihizmetleri@marjin.com.tr adresinden tarafımıza bilgi vermeniz yeterlidir.
Tüm ürünlerimizi 7 iş günü içerisinde iade edebilirsiniz.
Tüm ürünlerimizi 15 gün içerisinde değiştirebilirsiniz.
İade kargolarınız Yurtiçi Kargo ile 273460457 gönderi kodu ile gönderilmelidir.
Yurtiçi Kargo ile gönderilmeyen iade ve değişimlerinizin kargo ücretleri tarafınıza aittir.
Faturaların tüm nüshalarının tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir.
Bu şartlara uymayan iadeler ve değişimler kabul edilmemektedir.
Faturanın en arka sayfasında yer alan iade ve değişim formu eksiksiz doldurulmalıdır.(pembe nüsha)
İade formuna EFT, Havale ve Kapıda Nakit ödeme seçenekleri ile alışveriş yapan müşterilerimizin hesap numaralarını girmeleri gerekmektedir.


Ürünlerimi iade ederken kargo ücreti kim aittir?

Yurtİçi Kargo ile gönderilen ürün iadelerinin kargo ücreti MARJİN'e aittir.
Yurtİçi Kargo ile gönderilmeyen iadelerinizin kargo ücretleri müşterilerimize aittir.

Ürünlerimi hangi kargo şirketi ile göndermem gerekiyor?

İade ürünleri Yurtİçi Kargo ile 273460457 gönderi kodu ile göndermeniz gerekmektedir.
Farklı bir kargo firması ile gönderiler iadelerde kargo ücretleri müşterilerimize aittir.


Ürünlerimin para iadesi ne zaman yapılır?

Göndermiş olduğunuz iade ürünleriniz öncelikle "Kalite Kontrol Departmanı" tarafından kontrol edilir.
İade işlemi onaylanan siparişler ödeme şekline göre iade işlemleri gerçekleştirilir.
Siparişte Kredi Kartı veya BKM Express kullanıldıysa iade işlemi Kredi Kartınıza yapılmaktadır.
Siparişde Havale/EFT seçeneği kullanıldıysa iadeniz Banka Hesabınıza yapılmaktadır.
Siparişinizde PayPal ödeme seçeneğini kullandıysanız iadeniz PayPal hesabınıza veya PayPal üyesi olmadan siparişinizi tamamladıysanız kullanmış olduğunuz Kredi Kartınıza yapılmaktadır.
İade işlemlerinde iadeleriniz onaylandıktan sonra hemen yapılmaktadır.
Kredi Kartı iadelerinizin ekstrelerinize yansıma süresi bankalara bağlı olarak değişiklik göstermektedir.
Kredi Kartınıza yapılan iadelerin kartınıza yansımasında gecikme yaşanması halinde bankanızı arayarak detaylı bilgi alabilirsiniz.


Ürünlerimi değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Memnun kalmadığınız ürünlerinizi kullanmamak şartıyla 15 gün içerisinde değiştirebilirsiniz.
Ürünlerin kullanılmamış ve orjinal kutularına zarar gelmemiş olmalıdır.
Değişim işleminin başlatılması için (0216) 390 44 88 no lu telefonumuzdan ya da musterihizmetleri@marjin.com.tr adresinden tarafımıza bilgi vermeniz yeterlidir.
Değişim işlemi sadece satın aldığınız ürünün renk veya numara değişimi olarak gerçekleştirilmektedir.
Satın aldığınız üründen farklı bir model ile değişim işlemi gerçekleştirilememektedir.
Değişimini istediğiniz renk veya numara stoklarımızda mevcut değilse iade işleminiz gerçekleştirilebilir.
Ürün değişim işlemleri ürün tarafımıza ulaştıktan sonra 24 saat içerisinde tarafımızdan yeni siparişiniz kargoya verilmektedir.
İade kargolarınız Yurtİçi kargo ile gönderilmelidir.
Yurtiçi kargo ile gönderilmeyen iadelerinizin kargo ücretleri tarafınıza aittir.
Faturaların tüm nüshalarının tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir.
Bu şarlara uymayan iadeler kabul edilmemektedir.

Ürünlerimi hangi adrese göndermem gerekiyor?

İade ürünlerinizi "İçerenköy mah. Engin Sk. NO:10/1 Ataşehir / İSTANBUL adresine göndermeniz gerekmektedir.

Ürünlerimi kaç defa değiştirebilirim?

Satın aldığınız ürününüzde renk ve numara değişimi 2 defa yapılmaktadır.
2 defa yapılan değişimden sonra memnun kalmamanız halinde tarafınıza iade işlemi gerçekleştirebiliriz..

Kapıda Ödeme Hizmet Bedeli iadesi yapılmakta mıdır?

Kapıda Ödeme Hizmet Bedeli kargo firması tarafından yapılan hizmet karşılığında alınan tutardır.
Bu hizmet için alınan ücret kargo firmasına verilmektedir.
Kargo firmasına verilmesi gereken 9 TL iade edilmemektedir.
Mevcut siparişinizden Kapıda ödeme hizmet bedeli düşülerek iadesi gerçekleştirilmektedir.

Bizi instagram’da takip edin! @marjincomtr
Yukarı Çık
Hipotenüs Hipotenüs E-Ticaret Sistemleri İle Hazırlanmıştır.