İade Rehberi
"Hesabım", "Siparişlerim" bölümünden iade etmek istediğiniz sipariş numarasına (#MRJ ile başlayan) tıklayarak iade etmek istediğiniz ürünü seçip iade nedeninizi notunuz ile belirterek oluşan iade kodu ile tarafımıza iade gönderebilirsiniz.
İade Onay Kodu ve Müşteri Numarası ile size en yakın DHL eCommerce(MNG) Kargo şubesine giderek iade gönderebilirsiniz.
İade Kodu Oluştururken Dikkat Edilmesi Gerekenler
- İade nedeni kusurlu ise kusurlu olduğu düşünülen ürüne ait kusurların görülür şekilde en az 3 adet fotoğrafının sisteme yüklenmiş olması gerekmektedir.
-
İade kodu geçerlilik süresi 5 gündür.
- Poşetsiz ve Orijinal kutusunda DHL eCommerce(MNG) Kargo'ya teslim edilmeyen ürünler için oluşan zarar ve kargo bedeli iade tutarından düşülecektir.
-
Hasarlı/Eksik gelen kargolar için kargo görevlileri hasar tutanağı tutmakla yükümlüdür. Ürünün kargo paketinde gözle görülür şekilde hasar/eksik mevcut ise kargo firması ile hasar tutanağı tutulması gerekmektedir.
-
Ürünleriniz kutu üzerinde bulunan barkodlar ile iade alınacağı için tarafımıza orijinal kutusunda göndermeniz gerekmektedir.
-
Faturalarınız e-posta adreslerinize gönderilecektir.
- Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra 7 iş günü içinde iade işleminiz yapılır.
- Kullanılmamış tüm ürünlerimizi 15 gün içerisinde iade edebilirsiniz.
- DHL eCommerce(MNG) ile gönderilmeyen iade kargo ücretleri tarafınıza aittir.
- Bu şartlara uymayan iadeler kabul edilmemektedir.
- PayTR seçeneği ile alışveriş yapan müşterilerimizin iadeleri sistem üzerinden otomatik olarak yapılmaktadır.
- İade etmek istediğiniz ürünlerinizi kargoya teslim ettikten sonra oluşan "kargo takip numarası" ile gönderinizi takip edebilirsiniz.
- Müşteri Hizmetleri Whatsapp Hattımız 0541 653 41 11 ile yazılı iletişime geçebilir veya destek@marjin.com.tr mail adresinden bize ulaşabilirsiniz.
Ürünlerimin para iadesi ne zaman yapılır?
- Göndermiş olduğunuz iade ürünleriniz bize ulaştıktan sonra öncelikle "Kalite Kontrol Departmanı" tarafından kontrol edilir.
- İade işlemi onaylanan siparişler 7 iş günü içinde ödeme şekline göre iadeleri gerçekleştirilir.
- Taksitli alışverişleriniz yapmış olduğunuz taksit sayısı ve tutarı doğrultusunda iade edilmektedir.
- Kredi Kartınıza yapılan iadelerin ekstrelerinize yansıma süresi bankalara bağlı olarak değişiklik göstermektedir. Kartınıza yansımasında gecikme yaşanması halinde bankanızı arayarak detaylı bilgi alabilirsiniz.